Yine gece olmuş.
Ben yine masamın başında boş hayallere dalmışım.
Giden günlerin hesabını yapmakla uğraşırken, sen başkaları ile mutlusun.
Günler her şeye rağmen geçiyor.

Günler geçerken sadece zaman geçmiyor,
Her an , her saniye , İçimden yaşama sevinci gidiyor.
Elimde bir sigara var yine,
Sana söz vermiştim içmemek için ,  sen yanımda olmasan da sözümü tutamadığım için özür dilerim, bir zamanlar sevdiğim insan.
Keşke benden giderken canımı da alıp gitseydin be, eğer canımı alsaydın ,ulan bu kadar canım yanmazdı be.

Sen başkaları ile mutlu olurken ben nasıl mutlu olayım söylesene.
Hani seninle ben sevgili iken sahil kenarına gidip, orada oturup dalgaların büyüsüne kapılıp hayaller kurardık , hatırladın mı.
Geçenlerde yine gittim oraya , ama yanımda ,canımda , kanımda bir eksik var bu sefer, oda sensin.
Derin bir offf çektim, ve dalgalara baka kaldım öyle. Gelen dalgalar giderken hayallerimi de alıp gitti.

0 Comments:

Yorum Gönder