Aşk , gözlerine bakınca,  huzurun tek adresi sen olmaktır. 
Huzuru nefesinde hissetmek, aşkın hissedilen en güzel duygularından biridir.
Benim için aşk ,yüzüne baktığımda tek dünyam sen olmandır.
Verdiğimiz sözler vardı ya , geceleri aklıma geliyor.
İyi ki varsın yanımda.

Senden önce aşk nedir bilmezdim. 
Sen gelince hayatıma, aşkın ne olduğunu anladım.
Kalbimi aşkın ile ısıttığın için sana ne kadar teşekkür etsem azdır.
O gözlerinde bulduğum mutluluk var ya , işte  o dünyalara bedel.

Bana o güzel gözlerin ile sevmeyi sevilmeyi öğrettiğin için , ebediyete kadar teşekkürler aşkım.
Kalbim senin aşkın ile atarken bu dünyada ve ahirette yine birlikte olacağız.
Senin aşkın sadece bu dünyalık değil bende.
Kalbim her daim senin aşkın için çarpıyor.

Bana sevmeyi sevdirmeyi öğreten insan , iyiki varsın yanımda. 
Her daim yanımda olman dileği ile, aşkla kal , bir ömür aşkla yollarını gözlediğim insan.


0 Comments:

Yorum Gönder