Dön aşkım uzaklardan geri dön. 
Seni seven kalbime geri dön. 
Hasretin yakar beni.
Ellerin elerde iken yatağım kan dolar.

Gözlerimden akan yaşlar , kan misali boğuyor beni.
Geceleri sensizlik , vuruyor bana.
Gözlerimi kapatmaya korkar oldum.
Gözlerimi kapattığımda , hayalin ile odamda baş başa kalıyorum.

Dön diye haykırdım sesimi duyarmısın.
Seni sevdiğimi haykırdım , duyarmısın.
Senin için kanlar döktüğümü , duyarmısın.
Senin için gecelerimi gündüzüme kattığımı , duyarmısın.

Sevgin ile yaşam bulurken, sensizlik ile beni yavaş yavaş öldürüyorsun.
Aşkı seninle tadan bu kalbim, gidişin ile yalnızlığın kuyusunda yine seninle boğuylmayı öğrendi.
Hep bu kalbim seni sevdi, sana yandı.
Giden günlerin sayarken, akan yaşlarım sel misali yanaklarımdan damla damla döküldü.

İşte gidiyorum sensizliğe.
Senin gidişin ile artık yaşam da bitti benim için.
Sevmek artık bana sensizlik ile haram oldu.
Kalbimi kapattım artık ben ve yalnızlığım var.

Gittiğin yerde , sensizliğimin acısı çek.
Benim verdiğim değere hasret kal.
Ve bir gün çektiklerimi çekersin ve kalbimin nasıl acıdığını sende bir gün anlarsın.
Anladığın gün ise yaşamına son vereceksin.
Bende gidiyorum, mutlu ol, ben ise senin hasretini çekerek son nefesimi veriyorum , elveda.

1 Comments:

  1. Ford Edge Titanium for sale in Singapore - TITanium Arts
    Ford 2016 ford focus titanium Edge Titanium is an kadangpintar advanced and premium aluminum razor that nano titanium babyliss pro can be titanium max trimmer used for an efficient and is titanium a metal efficient operation.

    YanıtlaSil