Aşk nedir bilir misin ey güzel insan.
Aşk bir ömür gibidir,
Sen benden gidersen ömrümde 
o saniye,
o dakika,
o saat,
Biter ey güzel insan.

Hani verilmiş sözler vardı hatırladın mı,
Bir birimizden kopmayacaktık,
Ama sen ,ama sen ey güzel insan söylemeye dilim varmıyor işte,
Ayrılığı dile getirirken içim acıyor ,
Söylemeye dilim varmıyor.

Beni bir gecenin karanlığında, yalnız tek başıma bırakıp gittin,
Sana aşktan , sevgiden , güzel duygulardan başka ne verdim ki.
Hani o geceler yok mu geceler,
Bir birimize sözler verirdik.
Mutlu günlerin hayalini kurardık,
Geleceğe sayende umutla bakardım.
Yine ayın tam tepemde olduğu , karanlık bir gecedeyim.
Ama büyük bir eksik var yanımda ,oda sensin.

Gidişin öldürmedi ey güzel insan , sadece bana yaşam veren kalbim param parça oldu.
Buda beni yaşayan ölüden farksız kıldı ey güzel insan. 
Neyse güzel insan, bu gecede satırlara yazılar dökmemin nedeni,
Penceremden ayın ışıltısının masama vurması ve radyoda çalan müziği. 

Kafamı masadan kaldırdım ve derin bir offfffff çektim, ve sen geldin aklıma. 
Anlaşılan bu gecede sensizliğin acısını çekeceğim. 
Gecenin bu saatinde sen güzel bir uyku çekerken bende acı çekeceğim anlaşılan. 
Sesimi duymazsın ama sana da iyi geceler güzel insan. 
Kafam dumanlı , artık bende sensizliğe sarılıp uyuyayım . 
İyi geceler , İyi geceler zamanında varlığı ile beni mutlu eden güzel insan.
Elveda.

0 Comments:

Yorum Gönder