Hayatından ansızın çekip gidince vücudun buzlu sularda kalmış gibi kalırsın öyle.
Günü gelir üzülürsün , günü gelir dertlenirsin.

Ağlarsın,üzülürsün ama hiç bir şey fayda etmez.
O geceler yok mu geceler, Seni senden alır.
O içinde ki acı geçmek bilmez değil mi. 
İçinde bir şeyler kopar tam adını koyamazsın.
Kalbinden birisi san ki bir parça koparmış gibidir.

O acı işte seni senden alır, gecelerin ızdıraba döner.
Kalbin parçalanır, nefes alırken için acır.
Aşk böyledir işte dostum , senden giderse içinde bir şeyler yaşam boyu eksik kalır.
Ne yapsan da o eksiklik dolmaz. 

Yerini başkası ile doldurmaya kalkarsın olmaz , olmaz işte dostum,boşa yorma kendini.
Anca kendini avutursun, karşındakine baktığından hep eskiler , maziler gözünün önüne gelir. 
Kalp yarası nede olsa geçmez.
Günler
Haftalar
Aylar
Yıllar
Geçse de olmuyor işte dostum , olmuyor , giden asla unutulmuyor.
Elveda güzel insan, elveda, 
Umarım benim gibi seven birisini bulursun, 
Belki bulursun ama benim verdiğim değeri, aşkı , güzel duyguları sana verir mi bilmem.
Hoşçakal güzel insan ,
Hayattaki güzel her şey seninle olsun.
Sen her daim mutlu ol, Ben sensizlik içinde boğulmaya razıyım sen mutlu yeter ki.
Hayatta başarılar aşkım.
Her daim mutlu ol.
Bu satırlar seni seven insanın sana son haykırışıydı.
Elveda...

0 Comments:

Yorum Gönder